FAQ – Pogosta vprašanja
Da bi vam olajšali nakupovanje na naši strani, smo izpostavili najpogostejša vprašanja naših strank. Če še niste našli tistega, kar vas zanima, nam pošljite povpraševanje na kontaktnem obrazcu, po telefonu ali e-pošti in z veseljem bomo odgovorili na vsa vaša vprašanja.
-Kako opraviti nakup?
Nakup v naši online trgovini je enostaven in hiter. Ko se odločite za izdelek, ga dodajte v košarico in nato nadaljujte s plačilom, pri čemer boste vnesli podatke o dostavi in potrdili nakup.
+Kako v košarico dodati več izdelkov?
Ko v košarico dodate en izdelek, izberite možnost 'Nadaljuj nakupovanje', če želite dodati več izdelkov. Ko v košarico položite želene izdelke, pojdite na plačilo in vnesite podatke o dostavi.
+Ali je za naročanje potrebna prijava?
Ne. Nakup lahko opravite brez prijave na spletno mesto.
+Kdo dostavi paket?
Paket je dostavljen prek kurirske službe. Pridržujemo si pravico do spremembe pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk.
+Kako hitro pošljete paket?
Od trenutka, ko opravite nakup, se paket izroči kurirju v enem delovnem dnevu, dostavo na svoj naslov pa lahko pričakujete najkasneje v petih dneh po odpremi blaga.
+Kako se izvede plačilo?
Plačilo se opravi po povzetju, torej ob prevzemu paketa. Plačilo lahko opravite tudi prek PayPala, kreditnih kartic in plačilnega naloga, če je to navedeno na prodajni strani.
+Dodatne storitve
Če se pri plačilu odločite za prednostno dostavo, to pomeni, da bomo vaše naročilo obdelali najprej in izdelek poslali takoj.
Skozi postopek nakupa lahko doplačate paketno zavarovanje, kar pomeni, da bomo v primeru poškodbe med prevozom poškodovan izdelek zamenjali brez nepotrebnih vprašanj.
+Ali je izdelke mogoče osebno prevzeti?
Izdelka ni mogoče osebno prevzeti, saj gre za online trgovino in fizične podružnice nimamo. Nakup je možen samo prek online trgovine.
+Varnost podatkov
Nakupovanje na naši strani je izjemno varno. Za zaščito podatkov o strankah uporabljamo najnaprednejše metode šifriranja in druge varnostne protokole.
Vaši podatki so zaščiteni in jih ne bomo delili s tretjimi osebami. Vaše osebne podatke bomo uporabili izključno za namene naročila, pa tudi za pošiljanje določenih informativnih gradiv.
+Želim naročiti večje količine izdelkov! Kako je to mogoče storiti?
V primeru, da želite naročiti večjo količino izdelkov ali sodelovati z nami, nas kontaktirajte prek kontaktne strani, da se dogovorimo o različnih možnostih sodelovanja.
+Kako lahko izdelek vrnem?
Kupec mora prodajalca pisno obvestiti o nameri, da odstopi od nakupa, in sicer najkasneje do roka, navedenega na strani, na kateri je izdelek kupil.
+Izdelek sem naročil, vendar še ni dostavljen, na koga naj se obrnem?
Če je predviden čas dostave potekel in še niste prejeli paketa, nam pošljite povpraševanje na email naslov za podporo strankam, ki se nahaja na dnu spletne strani.